Contact met ons

*** Lid worden van Kiekus:***

Voor aanmelding Fotoclub Kiekus en eventuele vragen kunt u terecht bij:

fotoclubkiekus@gmail.com

Voor het verzenden & plaatsen van nieuw werk en uiteraard voor alle website informatie en opmerkingen, mail je naar:

henkkeijzers72@gmail.com

Foto gemaakt door Gerard Smits, Klik hier om naar haar galerij te gaan.

INSTUREN WERK: Formaat diversen (gelieve niet te klein de kleinste zijde minimaal 1800 pixels. Per keer maximaal vijftien foto's opsturen! Gelieve niet meer dan het opgegeven aantal. Moeten foto's naar het archief verplaatst worden, (max 6 pagina's is 96 foto's) vermeld dan altijd even de linken van de foto's. Dat maakt het voor de webmaster een stuk gemakkelijker. Na elke aanpassing van de persoonlijke galerij, etc, krijgt het desbetreffende lid altijd bevestiging per email. Updates worden vermeld op de site update pagina.

Klik hier voor Foto Club Kiekus informatie!